علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

کشف جسد یک نوزاد در بابلسر + توضیح نیروی انتظامی

  • کد خبر: ۱۷۵۵۲۸
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کشف جسد یک نوزاد در بابلسر + توضیح نیروی انتظامی
نیروی انتظامی بابلسر در ارتباط با کشف جسد نوازد حدود هفت ماهه با هویت نامعلوم در رودخانه بابلرود توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، از صبح امروز یکشنبه تصویر جسد یک نوزاد که بر روی آب در رودخانه بابلرود در محدوده بابلسر معلق بوده مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

سن این نوزاد از سوی کارشناسان و افراد حاضر در صحنه باتوجه به اینکه دست و پای آن شکل گرفته و موی سر آن مشخص بوده، هفت ماه عنوان شده است.

بر اساس فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، شهروندان این نوزاد را از داخل رودخانه بابلرود خارج و بعد از قرار دادن در یک نایلون آن را کنار رودخانه زیر خاک قرار می‌دهند.

کشف نوزاد در بابلرود تایید می‌شود

در این پیوند سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: کشف یک نوزاد حدود هفت ماهه با هویت نامعلوم در رودخانه بابلرود صحت دارد و پلیس کار خود را برای کشف این ماجرا آغاز کرده است.

وی بیان داشت: این نوزاد که بنابر شواهد دست و پای آن کامل و حتی موی سر آن هم شکل گرفته، هفت ماهه است.

سرهنگ افضلی افزود:، چون این نوزاد داخل آب بود صورت آن کبود شده که چهره آن قابل شناسایی نیست.

فرمانده انتظامی بابلسر گفت: نیرو‌های امدادی آتش نشانی بابلسر این نوزاد را به امامزاده ابراهیم (ع) این شهر منتقل کردند تا از آنجا برای انجام ادامه فرایند، به پزشکی قانونی منتقل شود.

رودخانه بابلرود یکی از رودخانه‌های پر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در سوادکوه مازندران سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت ۷۸ کیلومتری و عبور از سه شهرستان سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->